Saturday 31 January 2015

Strona z Jurnala dla Kawa i Nozyczki- Journl page for Kawa i Nozyczki blog challenge

Witam Kreatywne Dusze!
Dzis dla was strona z mojego jurnala, ktora stworzylam na wyzwanie blogu Kawa i Nozyczki. W tym miesiacu zajmujemy sie literowaniem oraz swoim imieniem. Nie bede sie oszukiwac, w kaligrafii dobra nie jestem (kura pazurem typ) i rowniez nie jestem wielkim fanem swojego imeinia, wiec uzylam mojego pseudonimu artystycznego. Stworzylam prosta strone uzywajac moich ulubionych ksztaltem bazgrolkow i kolorow...


Hello Arty Souls!

Today a journal page for you. I made it for Kawa i Nozyczki blog challenge. We had to use littering and our name. I am not good in calligraphy at all:) And I am not a fan of my Name so I use my art nick.
I made a simple page representing my favourite doodles shapes and colours...







xx

Sylwia

18 comments:

  1. Bardzo lubię Twoje rysunki :)

    ReplyDelete
  2. nie mogłam się doczekać Twojego wpisu!
    jest przecudowny, optymistyczny i świetny graficznie

    ReplyDelete
  3. Zauroczyłam się... jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  4. Ha, bazgrołki górą ;) Mają swój niesamowity, wyraźny charakter. Cudny ogródek Ci wyrósł :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo interesujący wpis :) Z ciekawością czekam na następne :D

    ReplyDelete
  6. Taką stronę to bym powiesiła na ścianie i gapiła się ciągle na nią,cudo........

    ReplyDelete
  7. Piękny wpis , bardzo mi się podoba i te rysunki i napis - super:)

    ReplyDelete
  8. I am your latest follower :) I love your style, so bright and cheerful

    ReplyDelete
  9. Ja tylko westchnęłam: oooooo, jakie piękne.....Uwielbiam takie bazgrołki, a już bazgranie tuszem ponad wszystko.

    ReplyDelete
  10. Świetne jest, idę oglądać inne, bo już lubię te bazgrołki

    ReplyDelete
  11. ooo raaany, jakie to piękne! jak miło się będzie żurnalowało w tak zacnym gronie :)

    ReplyDelete
  12. ale porywająca energia!!! ten rytm! świetny wpis!

    ReplyDelete
  13. Niesamowite, zjawiskowe,...........!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. ma w sobie to Coś! Twoje "bazgrołki" mają styl :)

    ReplyDelete
  15. Takie trochę nie z tego świata, a jednak... Coś jakby dzieciństwo? Fajne, podoba mi się. W ogóle Twoje prace mają klimat, który lubię.

    ReplyDelete
  16. piękny wpis:) jak ja bym chciała tak umieć...

    ReplyDelete